Weer thuis!

30 november 2012 - Schiedam, Nederland

We zijn weer thuis!!
Woensdag ochtend om 09.00 uur zijn we weer veilig geland op schiphol. De vlucht van Hong Kong naar London is goed verlopen, we hadden uiteinderlijk toch twee stoelen weten te bemachtigen bij de nooduitgang waar we onze benen languit konden neerleggen.
Wat hebben we genoten van onze fantastische reis. We moeten eerlijk zeggen dat het toch weer fijn vinden om thuis te zijn, alleen dat weer. We zijn verwend door het mooie zonnige weer en moeten dan ook flink wennen aan dit vieze Nederlandse weer.

Maandag gaat ons echte leven dan weer beginnen. Jelmer gaat weer aan de slag bij Lely waar hij voor onze reis ook werkte.
Arlette gaat vanaf maandag ook aan het werk. Ze heeft vandaag te horen grekegen dat ze een fulltime baan heeft bij een basisschool in Schiedam. Ze zal daar eerst ondersteunend en invalwerk doen en krijgt vanaf februari haar eigen groep één.

We gaan nog heerlijk nagenieten van onze reis en dan de zware taak om de foto's te uitzoeken.
Verder willen we iedereen bedanken voor de leuke en lieve reacties tijdens onze reis.

Heel veel liefs,
Jelmer en Arlette

1. Sjoerd Hoppenbrouwers:
    30 november 2012
    Gefeliciteerd met de baan en veel succes met het oppakken van het harde werken.

Veel liefs familie Hop
  2. Erwin:
    1 december 2012
    Zoo, super tijd gehad zo te lezen. Was fantastisch om het allemaal wat te volgen.

Jelmer, wees niet bang, ligt maandag weer genoeg werk voor je klaar :P.
    Arlette, veel succes met je nieuwe job.